Semnalistica

Display-uri diverse
Dintre materialele de promovare specifice punctelor de vanzare, un loc important il au display-urile. Acestea sunt dispozitive dedicate exclusiv afisajului indoor, realizate din diferite profiluri si accesorizate cu sisteme fiabile de fixare si sustinere. Displayurile se fixeaza de perete sau sunt autoportante, suportul fiind fix sau rotativ (cu motoare de mica viteza sau cu rotire manuala). Acestea pot fi iluminate din interior, cu lumina monocroma sau dinamica policroma. In materie de display-uri, productia publicitara este foarte permisiva, oferind posibilitati multiple de exprimare vizuala.
Semne luminoase
Semnele luminoase sunt produse publicitare ce se remarca prin diversitatea solutiilor si posibilitatilor estetice si functionale. Semnele luminoase pot fi casete, litere volumetrice, display-uri sau prolight, intr-o varietate infinita de forme. Iluminarea se poate face in diferite moduri: cu iluminare clasica, TGS sau LED, cu iluminare directa din spate sau cu iluminare selectiva, cu lumina monocroma sau dinamica policroma, cu efect de halou sau iluminarea fetei. Semnele pot fi din suport rigid (plexiglas, aluminiu) sau flexibil (backlit film, poliplan backlit). Fixarea se face de perete, cu sisteme de ancorare high quality, in consola sau prin autoportare.
Semnalistica de Interior si Exterior
GoodSign proiecteaza, relizeaza, construieste, modifica, remodeleaza, monteaza si intretine o multitudine de produse incadrate in ceea ce se numeste SEMNALISTICA. Diversitatea materialelor si solutiilor tehnice folosite, precum si functionalitatea si designul atat de diferit al produselor finite face din aceasta categorie, cea mai complexa forma de promovare, poate cu exceptia promavarii media. In acest context, am separat produsele, pe cat posibil, in categoriile observate mai sus si mai jos, pastrand in SEMNALISTICA de INTERIOR si EXTERIOR doar acele produse care conduc la ideea de vizual pentru interior si exterior.
Semne directionale
Semnele directionale faciliteaza accesul si ofera repere clare de orientare in spatiu. Uzual, in productia publicitara, semnele directionale de interior sunt incadrate in cateva tipuri: sisteme de fixare de perete, sisteme de ancorare, autoportante si separatoare de spatii de circulatie. În furnizarea de semne direcţionale pentru interior, GoodSign se bazeaza pe produsele distribuite de K-D (vezi pagina K-D ), care presupun o multitudine de sisteme de prindere si ancorare pe cablu si tije, precum si separatoare de spatii cu posibilitati de personalizare (stoppere).
Expozitoare de produs
Expozitoarele de produse au rolul de a sustine comunicarea brandului la interfata cu publicul si de a-i conferi acestuia un avantaj competitiv la punctul de vanzare. Ca si in cazul altor produse publicitare, GoodSign isi propune sa realizeze cu preponderenta lucrari atipice, care impun solutii pe masura. Realizam structuri de expunere interesante si functionale, adaptate la dimensiunile si specificul produsului si al mediului de expunere. De asemenea, tinem cont de faptul ca productia publicitara trebuie sa sustina obiectivele de marketing si respcte exigentele brandului.