Universign: Printactiv își schimbă numele în GoodSign

Universign: Printactiv își schimbă numele în GoodSign

Compania Printactiv, având o experiență de 14 ani pe piața de producție publicitară a decis să își redefinească identitatea, începând cu misiunea pe care și-o asumă și mergând până la alegerea unui nou nume, care să vorbească mai clar și mai relevant despre ceea ce este și poate oferi. Noul nume sub care va fi identificată Printactiv este GoodSign – The new name of Printactiv.

 

„Noua identitate s-a construit în jurul misiunii pe care ne-am asumat-o, de a ridica producția publicitară la un nou nivel, în care execuția impecabilă să fie dublată de calitatea serviciilor adiacente și a comunicării cu partenerii”, a declarat Cristian Aramă, general manager al GoodSign.

Numele companiei reflectă această poziționare, făcând trimitere la semnalistică într-o formulare optimistă și prietenoasă.

Sigla contribuie la identificarea brandului: grafica este vizibilă și recognoscibilă, iar cromatica îi adaugă personalitate. În plus, logo-ul susține promisiunea brandului, traducând sloganul „idei însemnate” în semnul stilizat al amprentei.

În mediul online, schimbarea identității a fost marcată de lansarea noului website – www.goodsign.ro - cu o interfață prietenoasă, clară și axată pe interacțiune. Pentru a facilita conexiunea cu publicul, au fost lansate pagini de Facebook, Twitter si Flickr.

„Traversăm o perioadă care ne obligă să facem un pas înainte și să ne atragem publicul nu numai cu produsele, ci și cu imaginea și calitatea comunicării”, completează Cristian Aramă.

Schimbarea imaginii și promovarea coerentă pe piața de signmaking, în acest moment, sunt acțiuni de răspuns la efectele crizei în domeniul producției publicitare. Alături de măsurile de gestionare a resurselor și de corectare a cheltuielilor, procesul de rebrandig este menit să mențină compania pe profit și în următorii ani de recesiune și să o consolideze în perspectiva depășirii acestei perioade.

Procesul de rebranding a fost necesar pentru a scoate în evidență profilul activității companiei și pentru a aplica o politică de comunicare și de marketing care să se ridice la nivelul performanțelor de producție. O investiție în imagine vine să completeze celelalte resurse care au consacrat vechea companie Printactiv, actuala companie GoodSign pe piață: tehnologie, oameni calificați, portofoliu de lucrări, dar mai ales experiență pe proiecte speciale dintre cele mai diverse.

 

Home|Despre noi|Produse|Servicii|Cariere|Contact|Flickr|Twitter|Facebook