Aparitii in presa
GoodSign: “Fiecare poate contribui, dupa masura proprie, la realizarea unui bine socialâ€
» află mai multe
GoodSign a realizat productia publicitara a campaniilor pentru editia a doua Let’s Do It, Romania!, Big Build 2011 si crosul Hospice Casa Sperantei (2011)
Cu ocazia implinirii a 15 ani de activitate pe piata de productie publicitara, GoodSign a contribuit alaturi de agentii de publicitate si de PR la realizarea pro bono a unor campanii pentru "Let’s Do It, Romania", "Habitat for Humanity" si "Hospice Casa Sperantei", informeaza un comunicat emis de companie. Actiunea face parte din campania "Pro bono pentru pro bono", in cadrul careia GoodSign a realizat partea de productie publicitara.
» află mai multeIAA - International Advertising Association: Producṭie publicitară pro bono pentru Let s do it, România!
Let’s do it, România! este unul dintre proiectele de responsabilitate socială selectate de GoodSign, în cadrul campaniei “Pro bono pentru pro bono”, pe care a lansat-o la începutul verii, ca parte a manifestărilor aniversare “15 ani de idei însemnate”.
» află mai multe
CSR-Romania: GoodSign ofera productie publicitara pro bono, pentru proiecte de responsabilitate sociala
Compania de productie publicitara GoodSign doreste sa se alature unor proiecte de implicare sociala, sustinand o agentie de publicitate sau de PR, care deruleaza pentru un client o campanie de comunicare cu scop social.
» află mai multeBursa - GoodSign ofera productie publicitara pro bono
Compania de producţie publicitară GoodSign vrea să se alăture unor proiecte de implicare socială, susţinând o agenţie de publicitate sau de PR, care derulează pentru un client o campanie de comunicare cu scop social, informează un comunicat remis redacţiei.
» află mai multeIQAds - La a 15-a aniversare, GoodSign ofera servicii de productie pro bono pentru proiecte cu implicare sociala
Pana pe 15 septembrie, GoodSign ofera servicii de productie pro bono pentru orice agentie de publicitate sau PR care deruleaza proiecte cu implicare sociala, informeaza un comunicat emis de GoodSign. Demersul face parte din campania aniversara "15 ani de idei insemnate" a companiei, care doreste sa sarbatoreasca prin transmiterea unui mesaj pozitiv, de multumire partenerilor sai si de apreciere a celorlalti actori de pe piata publicitara care aduc "semne bune” prin munca lor.
IQAds - GoodSign le multumeste partenerilor prin campania aniversara - 15 ani de idei insemnate -
Pentru a sarbatori 15 ani de prezenta pe piata de productie publicitara, GoodSign a lansat campania "15 ani de idei insemnate", prin care le multumeste colaboratorilor, clientilor si partenerilor din industrie, informeaza un comunicat emis de GoodSign. Campania se desfasoara in perioada iunie – august 2011.
APIIP.ro - Goodsign sarbatoreste 15 ani de existenta, printr-o campanie aniversara
"GoodSign lanseaza campania aniversara „15 ani de idei insemnate”, pentru a sarbatori cei 15 ani de prezenta pe piata de productie publicitara."
Pentru ca şi-a derulat activitatea sub sloganul „Idei insemnate”, GoodSign a ales să marcheze acest moment aniversar printr-o campanie de mulţumire dedicată tuturor colaboratorilor, clienţilor şi partenerilor din industria publicitară cu care au împărtăşit, de-a lungul timpului, idei de succes.
» află mai multeUniversign: Printactiv își schimbă numele în GoodSign
Compania Printactiv, având o experiență de 14 ani pe piața de producție publicitară a decis să își redefinească identitatea, începând cu misiunea pe care și-o asumă și mergând până la alegerea unui nou nume, care să vorbească mai clar și mai relevant despre ceea ce este și poate oferi. Noul nume sub care va fi identificată Printactiv este GoodSign – The new name of Printactiv.
AdPlayers: Fosta Printactiv, acum GoodSign: 500.000 EUR pe 8 luni din productie, standuri si amenajari comerciale
Compania de productie publicitara, standuri expozitionale si amenajari comerciale Printactiv a devenit GoodSign. Infiintata in 1996, firma este detinuta integral de Cristian Arama, care ocupa si pozitia de director general.
Potrivit reprezentantilor companiei, noua GoodSign Printactiv va opera in piata sub numele GoodSign si acopera servicii din domeniul semnalisticii indoor si outdoor, realizare standuri expozitionale si decoruri de televiziune, amenajare spatii comerciale, sisteme de expunere si print digital.
Banisiafaceri.ro - Interviu cu domnul Cristian Arama
In contextul regandirii identitatii unui brand cu traditie, va prezentam un interviu cu Cristian Arama, director general al GoodSign.
BaniSiAfaceri: De ce ati decis schimbarea identitatii companiei Printactiv, dupa 14 ani de functionare sub acest brand?
IQAds, 13.09.2010 - Printactiv isi redefineste identitatea si se repozitioneaza sub numele GoodSign
Cei 14 ani de existenta pe piata publicitara si-au pus amprenta asupra imaginii Printactiv. Compania de productie publicitara a decis sa isi redefineasca identitatea si se repozitioneaza ca brand sub numele GoodSign.